31-05-2026, 19:55
Abi 2. maçtayken(C.Elyss-Montmarte) ben pas verdim(veren kişinin adını unuttum)pası bir anda schester kesti, ama sorun şu: pası vermeden önce schester oraya yetişemeyecek kadar uzakta idi. Belki normal karşılanıyordur bilmem, ben oyuna yeni başladım. Böyle şeylerle karşılaşmak normal mi? Gerçek bir hata mı abi? Şimdiden teşekkürler.

